Anulare domiciliu/reședință

image_pdfimage_print

În temeiul prevederilor art. 62 din Hotărârea nr.295/2021 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitară a dispozițiilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 97/2005 privind evidența, domiciliul, reședința și actele de identitate ale cetățenilor români, precum și pentru stabilirea formei și conținutului actelor de identitate, ale dovezii de reședință și ale cărții de imobil,

  • ,, Proprietarul unui imobil poate sesiza, în scris, personalul serviciului public comunitar de evidență a persoanelor cu privire la faptul că o persoană fizică, ce are înscris în actul de identitate domiciliul sau reședința la adresa imobilului proprietatea sa, nu mai locuiește la această adresă.”

 

DEPUNEREA CERERII:

           Cererea se depune personal de către titularul spațiului de locuit la Serviciul Public Comunitar Local de Evideță a Persoanelor care arondează localitatea de domiciliu. Datele de contact ale serviciilor publice locale de evidență a persoanelor de pe raza jud. Ilfov le regăsiți la adresa : https://evpilfov.ro/adrese-utile/

Cererea se poate descărca de pe pagina de internet a instituției https://evpilfov.ro/formulare tipizate/.

Obligatoriu cererea se semnează de către titularul spațiului de locuit în fața funcționarului de evidență.

DOCUMENTE NECESARE: